tisdag 16 augusti 2011

Nu har min särbo EWIEEEEE åkt hem ! Så tråkigt att jag dör. Har varit en mycket händelserik vecka, sinnessjukt skoj som vanligt när vi slår våra okloka skallar ihop och utforskar Skellefteås utbud av aktiviteter (typ krogen). Blivit sena kvällar, kortspel och ett besök i björnkojjan osv osv. Varför döpte vi stället till björnkojjan ? Jag är ju livrädd för björnar, jag behöver terapi!!!!!!

Söndagen började med ett besök i Boliden och avslutades i Hannas stuga (som jag skulle kunna döda för att få) där de bjöds på sjukt god mat. Hanna fick också besegra mig för första gången i ruter sju, kul för dig, håll käft.

Nästan hela familjen Wihlborg kom i samlad trupp så man fick leka av sig med världens sötaste Vera på 2bast.

Igår stalkade vi vattenskallen och mötte allas vår gode vän Stenta Kingen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar