fredag 23 september 2011

HAR MYCKE SUPERSKOJ NU

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där? orkar verkligen inte hämta en bok, så tar närmaste tidning. "Jag blev väldigt förvånad när jag hörde talas om albumet "Omega". Lista ut tidningen och vinn 500 miljoner i 320år.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? En soffkudde.

3. Vad var det senaste du såg på TV? Idol.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är: 00.00

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Crazy lixx

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då? Typ tio minuer sen, gick från Hbs bil och in.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? bit torrent, laddar hem jägarna. Går sådär va.

8. Vad har du på dig? Trosan och linne.

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad? Ja helt sjuk dröm ! Emma skällde ut mig efter noter för att jag glömt dammsuga i ett hörn och helt plötsligt är Mats med i drömmen och gråter för Emma är så arg. Det hela slutar väldigt märkligt på en bondgård där vi alla rider på nå småponnysar och är svinlyckliga.

10. När skrattade du senast? Skrattat hela kvällen. Skrattade hela bilresan hem från Fanny för att Fanny är så jävla rolig utan att hon vet om det. Rätt glad person är hon nuförtiden och det är så jäkla kuuuuuul.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? En spegel.. En hylla och inge mer.. hehe

12. Har du sett något konstigt på sistone? Såg väldigt konstiga onyktra småbebisar påvägen hem.

13. Vad tycker du om den här utmaningen? Det här är knappast en utmaning, kallar du detta utmaning vet du inte vad en utmaning är. Vem pratar jag med ??

14. Vilken var den senaste film du såg? Step brothers, garv.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? En chevrolet 300, en utomlandsresa till mig och mina vänner, ett fett hus, ge en jävla massa pengar till familjen sen spara skiten så man har nån jävla framtid.

16. Tycker du om att dansa? Haha.. N E J, niet, no, nope, alller iii liiive

17. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? Elliot. Flicka vet ej.

20. Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands? Ja men inte för alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar