måndag 3 oktober 2011

MOI MOI

har spenderat helgen på cape east, vill bosätta mig där föralltid. nu vet jag vad jag skulle göra om jag vann flera miljoner, bygga mig ett eget spa. tänk er att ligga i en pool på taket och kolla på stjärnorna. låter svinbögigt, men det är king.

hann även med en krogrunda i finland, jävligt otippat.
lyckades även skjuta iväg en krutong på en lyxresturang (sånt som ej får hända, garvade ihjäl mig) två inbitna inlandsbor på resturang, kan ju bara sluta i katastrof.
ätit världens godaste mat, HJORT, kan vara det godaste djuret jag tuggat i mig.

idag har jag hunnit jobba, köpt skott, avlossnat några skott med svamp o håbbe, hälsat på joneees som köpt hus. VILL OCKSÅ HA ETT HUS!!! är jag i en ålderskris ?? vad händer ?? går det över ? vill ha ett HUS, EN BRA KARL OCH BARN. nått jag aldrig velat ha tidigare. det går förhoppningsvis över snart.

kiiiitooos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar